Reklama

W dniach 26-27 września w Warszawie odbędzie się Kids Products Forum. Konferencja dedykowana jest branży dziecięcej oraz firmom, których główną grupą docelową są rodzice i ich dzieci. W tym roku zagadnienia dotyczące marketingu familijnego uzupełni ścieżka poświęcona skutecznym strategiom sprzedaży. Wśród prelegentów pojawią się reprezentanci liderów branży: Trefl, Chicco, Egmont, 5 10 15, Reserved Kids, a wydarzenie zainauguruje wykład inspiracyjny Otylii Jędrzejczak.

To już trzecia edycja konferencji w całości poświęconej branży dziecięcej. Skoro mowa o dzieciach, nie możemy zapomnieć o rodzicach, w końcu to oni podejmują ostateczne decyzje zakupowe, kształtują charaktery i gusta swoich pociech. Dlatego w agendzie znajduje się m.in. prelekcja poświęcona roli współczesnego ojca a także panel dyskusyjny z udziałem dzieci, ich rodziców i dziadków.

Co raz bardziej świadomi konsumenci szukają nowych, lepszych produktów, sprawdzają ich jakość, skład i pochodzenie. Szczególną wagę przykładają do tego młode mamy, to one już podczas ciąży dokładnie i wnikliwie zapoznają się ofertami wielu marek. Jest to również moment, w którym coraz więcej kupują online m.in. zakupy spożywcze dla całej rodziny. Wymagania młodych mam zwiększają się wraz ze wzrostem świadomości dotyczącej  nowych, lepszych produktów, ich jakości, składu i pochodzenia. Marki powinny zaspokoić te potrzeby poprzez ciekawy przekaz, a producenci oferować dobre produkty, by w tym konkurencyjnym otoczeniu uzyskać przewagę. Wyzwaniem dla sprzedawców jest wykształcenie umiejętności kompetentnej sprzedaży produktów specjalistycznych.

Rynek produktów oraz usług dla dzieci i rodzin zmienia się bardzo dynamicznie. Trend eko bardzo mocno wpłynął na skład żywności dla dzieci żywności, czy też produkcję zabawek i ubranek. Promowanie walorów edukacyjnych wśród najmłodszych i całych rodzin to również pomysł firmy spoza branży. Podczas Kids Products Forum będziemy mówić o ważnych kierunkach rozwoju w branży dziecięcej, nie zabraknie także inspiracji, które pobudzą nie tylko dziecięcą wyobraźnię” – mówi Patrycja Chudzińska, Project Manager Kids Products Forum.

Swoją wiedzą i doświadczeniem podczas dwudniowej konferencji z  podzielą się m.in. Gianluca Migliorisi (Artsana), Marek Czupryna ( 5 10 15), Maria Deskur (Egmont Polska), Monika Chmielińska (PSBZiADz), Agnieszka Kałduńska (Trefl), Agnieszka Kossakowska i Aleksandra Dąbrowska (Spin Master), Karina Opalińska (ABC Kid), Adam Cygal (Gatito) czy Kacper Bednarczyk (Avionaut). Dodatkowo na uczestników konferencji czekają warsztaty interaktywne przygotowane m.in. przez Magdaleną Kordaszewską (zabawkowicz.pl) oraz markę Żywiec Zdrój.

Więcej informacji na temat forum: http://kids-marketing.pl